Студентський турнір «Мозковий штурм – аритмологія»

Навчальний процес – це не лише читання книжок, протоколів та рекомендацій. Кафедра внутрішньої медицини № 1 взяла за традицію проводити студентські конкурси. Гра, а особливо зі змагальним компонентом, допомагає краще запам’ятати та засвоїти інформацію.

13-го квітня на базі кафедри під егідою її завідувача, д. мед. н., професора Юрія Карпенка відбувся студентський турнір «Мозковий штурм – аритмологія». В турнірі приймали участь три команди – «InCor», «Ритм» та «Імпульс». До складу команд входили активні та допитливі здобувачі освіти 4-го та 5-го курсів. Змагання проходило в три етапи, протягом яких студенти відповідали на цікаві питання з кардіології, розшифровували ЕКГ, вирішували практичні кейси. Всі учасники демонстрували чудове знання матеріалу, винахідливість в розв’язанні практичних завдань та приємну зацікавленість в кардіології.

За результатами турніру почесне 1-ше місце посіла команда «InCor», 2-ге  – «Ритм» та 3-тє  – «Імпульс». Всі учасники отримали сертифікати й корисні для навчання та майбутньої роботи призи від завідувача кафедри Юрія Карпенка.

Студентський турнір – це яскрава подія також і для викладачів кафедри. Члени журі із захопленням спостерігали за змаганням та об’єктивно оцінювали роботу студентів. Професор Юрій Карпенко, ідейний натхненник турніру, жваво спілкувався з учасниками турніру, давав практичні поради.

Велика подяка організаторам заходу за плідну роботу в реалізації цієї події: к. мед. н., доценту, завідувачці учбової частини кафедри Ользі Савельєвій, к. мед. н., доценту, керівнику СНТ кафедри Олександру Потапчуку, асистентам кафедри Ользі Бондаренко, Тетяні Алавацькій та Надії Павлючок, а також старості гуртка Анні Козак.

Особливо приємно, що в цьому році до турніру приєдналась кафедра внутрішньої медицини № 2. Дякуємо к. мед. н., доценту та керівнику СНТ кафедри Миколі Перепелюку за зацікавленість та залучення до заходу.

Кафедра внутрішньої медицини № 1 планує нові цікаві події і сподівається на реалізацію ще масштабніших проєктів.