Тренінги для вчителів

Агресія рф проти України триває вже майже 3 роки. Продовжується терор цивільного населення. Страждають діти. При пошкодженнях будинків люди отримують значні травми. Крім того, необхідність в надання невідкладної домедичної допомоги виникає й в звичайному цивільному життя. В тому числі й в дитячих колективах. Й час в усіх перелічених випадках часто відіграє вирішальну роль для збереження життя. Це робить навчання навичкам невідкладної домедичної допомоги всіх тих, хто першим може опинитися на місці події, вкрай важливим для нашого суспільства.

Тому Одеський національний медичний університет поширює свої тренінги на вчителів закладів загальної середньої освіти, гімназій, ліцеїв. В межах грантового проєкту SimS (Симуляційна медицина і сценарно-орієнтоване навчання з невідкладної допомоги), за конкурсом: ERASMUS-EDU-2022-CBHE-STRAND-2, тип ERASMUS Lump Sum, фахівцями провідних медичних університетів України було розроблено тренінг «Невідкладна домедична допомога. Психологічні аспекти».  Тренінг включає не тільки опанування навичок базової підтримки життєдіяльності та навичок невідкладної домедичної допомоги з використанням симуляційного обладнання, а й одну з технологій «віртуального пацієнта», яка складається з проходження спеціально створених сценаріїв на платформі OpenLabirinth, доступ до якої надано для українців Університетом Аристотеля (м. Солоники, Греція).

В межах даного проєкту SimS з 13 по 16 січня фахівці кафедри симуляційних медичних технологій ОНМедУ провели перший тренінг для вчителів   32 вчителі з реабілітаційно-навчального закладу «Зоресвіт».  В межах тренінгу було оцінено знання та вміння вчителів з невідкладної допомоги до початку тренінгу та після його проходження, а також впевненість вчителів у власній спроможності надати невідкладну допомогу. Всі вчителі відмітили значне підвищення впевненості в своїх силах та продемонстрували значне покращення своїх вмінь з надання невідкладної допомоги.

Крім саміх навичок надання допомоги, під час тренінгу вчителів навчили прийомам психологічного самозахисту (майндфулнес), які необхідно застосувати перед наданням допомоги, та обсудили психологічні аспекти спілкування с постраждалим та дітьми, які можуть стати свідками події.

Формат тренінгу та відношення наших фахівців так сподобалися курсантам, що вони виразили свою письмову подяку нашому ректору, Валерію Миколайовичу.

Сподіваємось, що ця подія стала вдалим стартом нової ініціативи з навчання всіх вчителів нашого міста навичкам невідкладної домедичної допомоги. Чекаємо всіх вчителів в нашому університеті!