Інструкція користування «Каналом для звернень»
Кожен студент ОНМедУ має можливість напряму зв’язатися з деканом свого факультету у разі виникнення проблем чи обсудити важливі питання.
Для цього потрібно:
1.Вибрати необхідний факультет (нижче за списком перелік каналів)
2.Авторизуватися в системі Microsoft Teams
3.Надіслати звернення
4.Для реєстрації в Microsoft Teams або для відновлення доступу звертатись: [email protected]
Канал для звернень Медичний факультет №1
Канал для звернень Медичний факультет №2
Канал для звернень Стоматологічний факультет
Канал для звернень Фармацевтичний факультет
Канал для звернень Міжнародний факультет
Канал для звернень Факультет післядіпломної освіти
Не авторизовані користувачі можуть звернутися на поштову скриньку: [email protected]
Звертаємо увагу, що питання на кшталт «коли буде пара?», «який підручник потрібен?» та подібне, розглядатися не будуть. Поточні питання вирішуються в штатному режимі зі старостами груп.
У випадках насильства звертайтесь:
Канал для звернень Медичний факультет №1
Канал для звернень Медичний факультет №2
Канал для звернень Стоматологічний факультет
Канал для звернень Фармацевтичний факультет
Канал для звернень Міжнародний факультет
Канал для звернень Факультет післядіпломної освіти
або на поштову скриньку: [email protected]