Симуляційне навчання в Університеті регламентується низкою положень, зокрема Положеннями про «Систему моделювання та інших методичних інноваційних заходів, які орієнтовані на навчання», «SOLOMIA» (Simulation and Other Learning Oriented Methodical Innovative Activities), «Порядок проведення комплексного практичного іспиту в Одеському національному медичному університеті», «Впровадження методики стандартизований пацієнт в освітній процес ОНМедУ», «Порядок проведення об’єктивного структурованого клінічного іспиту ОСКІ-2» в ОНМедУ» тощо.
ОНМедУ на сьогодні має наступну організаційну структуру симуляційного навчання:
Додатково створено систему підготовки та методичне підґрунтя для залучення симульованих і стандартизованих пацієнтів у процеси симуляційного навчання.
Усі центри та кафедра симуляційних медичних технологій оснащені сучасним симуляційним обладнанням, що представлено як манекенами простого рівня, так і роботами-симуляторами рівня High Fidelity.
В освітній процес ОНМедУ запроваджено методики:
Важливо зазначити, що при цьому симуляційне навчання потребує постійного контролю психологічних аспектів поведінки. І на всьому етапі розвитку симуляційного навчання в Університеті, окрім викладачів-клініцистів, до освітнього процесу залучені викладачі-психологи, які допомагають опрацьовувати комунікативні навички та покращувати емоційний інтелект майбутніх лікарів, знижуючи ризик клінічних помилок у зв’язку з психічним станом.