Олімпіада з історії, присвячена 125-річчю Одеського національного медичного університету проходила з 19 по 25 травня 2025 р. і стала яскравою подією у науково-освітньому житті та патріотично-виховній роботі.
Завдяки ініціативі кафедри суспільних наук — завідувачки кафедри к .філол. н., доц. Ольги Сікорської та к. іст.н., доц. Тетяни Подкупко — захід об’єднав майже двісті учасників із шести провідних одеських закладів вищої освіти: ОНМедУ, Одеського державного університету внутрішніх справ, Одеської державної академії будівництва та архітектури, Одеського національного університету ім. І. Мечникова, Національного університету «Одеська політехніка».
Особливу увагу в завданнях Олімпіади було приділено не лише загальновідомим історичним фактам, а й деталям, які вимагають уважності, спостережливості та глибокого інтересу до історії університету. Наприклад, учасникам пропонувалося визначити точну кількість барельєфів на фасаді анатомічного корпусу ОНМедУ, а також проаналізувати особливості написання імен видатних вчених, увічнених у камені. Такі запитання сприяли розвитку навичок історичної уваги до деталей, що є важливою складовою академічної культури. Водночас вони підкреслювали унікальність матеріальної спадщини ОНМедУ як джерела історичної пам’яті та ідентичності.
Олімпіада стала не лише інтелектуальним змаганням, а й інструментом популяризації історії ОНМедУ, сприяючи формуванню міжуніверситетської академічної спільноти. Формат тестування з однією спробою, обмеженим часом та змістовно продуманими питаннями забезпечив об’єктивність результатів і мінімізував ризики академічної недоброчесності. Такий підхід продемонстрував ефективність сучасних освітніх практик у поєднанні з цифровими викликами сьогодення.
У підсумку здобувачі ОНМедУ отримали найбільшу кількість дипломів І, ІІ і ІІІ ступенів та сертифікатів учасників. Пишаємося і вітаємо!
Загалом Олімпіада підтвердила високий рівень зацікавленості студентської молоді у збереженні та вивченні історії ОНМедУ, стала платформою для комунікації між різними освітніми установами та засвідчила актуальність подібних ініціатив у системі національної освіти.