Digital Transformation for Medical Education in Ukraine / Цифрова трансформація медичної освіти в Україні

Розвиток електронної системи охорони здоров’я (EHS) в Україні у поєднанні з широким використанням цифрових технологій у медицині спонукає медичних працівників освоювати нові цифрові рішення та інструменти. Наразі цифрова компетентність займає важливе місце в переліку професійних компетенцій медичного персоналу, безпосередньо впливаючи на кількість і якість медичних послуг. Однак медичні заклади мають боротися з проблемою низької цифрової компетентності своїх медичних працівників, що підкреслює нагальну потребу у швидкій адаптації до цифрової трансформації системи охорони здоров’я. У зв’язку з повномасштабним військовим вторгненням медичні ЗВО України шукають адаптивні інструменти для підтримки навчального процесу. Тому оптимізація діджиталізованих педагогічних компетенцій викладачів медичних ЗВО є важливою. UkraineDigiTrans підтримує українські медичні університети в їхніх зусиллях щодо цифрової трансформації, просуваючи інноваційні навчальні методи, орієнтовані на учня, з акцентом на онлайн-навчанні.

Метою проєкту є підвищення педагогічної майстерності та підвищення рівня професійної компетентності та освітньої стійкості педагогічного колективу. Цільовою групою проєкту є викладачі чотирьох українських університетів, а непрямими бенефіціарами –  здобувачі вищої освіти.

Строки проєкту: 01.11.2024 – 30.11.2027

 Грант ЄС: ERASMUS-EDU-2024-CBHE

Програма: ERASMUS2027

Координатор проєкту:  Університет прикладних наук Лауреа (Фінляндія)

Партнерами проєкту є Університет Аристотеля в Салоніках (Греція), Буковинський державний медичний університет, Національний медичний університет імені Богомольця, Львівський національний університет імені Івана Франка, Національне агентство забезпечення із якості вищої освіти.