Розвиток електронної системи охорони здоров’я (EHS) в Україні у поєднанні з широким використанням цифрових технологій у медицині спонукає медичних працівників освоювати нові цифрові рішення та інструменти. Наразі цифрова компетентність займає важливе місце в переліку професійних компетенцій медичного персоналу, безпосередньо впливаючи на кількість і якість медичних послуг. Однак медичні заклади мають боротися з проблемою низької цифрової компетентності своїх медичних працівників, що підкреслює нагальну потребу у швидкій адаптації до цифрової трансформації системи охорони здоров’я. У зв’язку з повномасштабним військовим вторгненням медичні ЗВО України шукають адаптивні інструменти для підтримки навчального процесу. Тому оптимізація діджиталізованих педагогічних компетенцій викладачів медичних ЗВО є важливою. UkraineDigiTrans підтримує українські медичні університети в їхніх зусиллях щодо цифрової трансформації, просуваючи інноваційні навчальні методи, орієнтовані на учня, з акцентом на онлайн-навчанні.
Метою проєкту є підвищення педагогічної майстерності та підвищення рівня професійної компетентності та освітньої стійкості педагогічного колективу. Цільовою групою проєкту є викладачі чотирьох українських університетів, а непрямими бенефіціарами – здобувачі вищої освіти.
Строки проєкту: 01.11.2024 – 30.11.2027
Грант ЄС: ERASMUS-EDU-2024-CBHE
Програма: ERASMUS2027
Координатор проєкту: Університет прикладних наук Лауреа (Фінляндія)
Партнерами проєкту є Університет Аристотеля в Салоніках (Греція), Буковинський державний медичний університет, Національний медичний університет імені Богомольця, Львівський національний університет імені Івана Франка, Національне агентство забезпечення із якості вищої освіти.