| Код н/д | Компоненти освітньої-наукової програми (навчальні дисципліни, курсові проекти (роботи), практики, кваліфікаційна робота) |
| 1. Вибіркові компоненти ОНП (професійна підготовка)* | |
| ВК 1.1. | Ораторська майстерність науковця |
| ВК 1.2. | Медична апаратура |
| ВК 1.3. | Українська мова (за професійним спрямуванням) |
| ВК 1.4. | Особливості медичного перекладу |
| * Аспірант обирає одну дисципліну з вказаного переліку | |
| 2. Вибіркові компоненти ОНП (спеціальність)* | |
| ВК 2.1. | Скелетний анкораж |
| ВК 2.2. | Раннє ортодонтичне лікування |
| ВК 2.3. | Особливості ендодонтичного лікування тимчасових та постійних зубів на різних етапах апексофікації та апексогенезу |
| ВК 2.4. | Особливості комплексної діагностики та лікування основних стоматологічних захворювань у дітей в залежності від біогеохімічних особливостей місцевості, антропогенної забрудненості та соматичної патології |
| ВК 2.5 . | Методи комплексної реабілітації хворих на вроджені розщілини верхньої губи та піднебіння |
| ВК 2.6. | Основи геронтології в стоматології |
| ВК 2.7. | Сучасні технології суцільнолитого протезування |
| ВК 2.8. | Застосування матеріалів наповнених наночастками в стоматології |
| ВК 2.9. | Диференційна діагностика захворювань слизової оболонки порожнини рота. |
| ВК 2.10. | Сучасні підходи до лікування захворювань слизової оболонки порожнини рота. |
| ВК 2.11. | Фармакологія лікарських засобів захворюваннях органів ротової порожнини |
| ВК 2.12. | Малоінвазивні хірургічні методи і підходи в клінічній практиці лікаря-стоматолога |
| ВК 2.13. | Топографо-анатомічні особливості окремих зон щелепно-лицевої ділянки. |
| ВК 2.14. | Функціонально-естетична стоматологія |
| ВК 2.15. | Особливості професійної гігієни порожнини рота у дітей в залежності від віку та соматичної патології |
| ВК 2.16. | Використання інноваційних технологій діагностики та лікування ендодонтичної патології |
| ** Аспірант обирає чотири дисципліни з вказаного переліку дисциплін | |