Код н/д |
Компоненти освітньої-наукової програми (навчальні дисципліни, курсові проекти (роботи), практики, кваліфікаційна робота) |
1. Вибіркові компоненти ОНП (професійна підготовка)* |
ВК 1.1. |
Ораторська майстерність науковця |
ВК 1.2. |
Медична апаратура |
ВК 1.3. |
Українська мова (за професійним спрямуванням) |
ВК 1.4. |
Особливості медичного перекладу |
* Аспірант обирає одну дисципліну з вказаного переліку |
2. Вибіркові компоненти ОНП (спеціальність)* |
ВК 2.1. |
Скелетний анкораж |
ВК 2.2. |
Раннє ортодонтичне лікування |
ВК 2.3. |
Особливості ендодонтичного лікування тимчасових та постійних зубів на різних етапах апексофікації та апексогенезу |
ВК 2.4. |
Особливості комплексної діагностики та лікування основних стоматологічних захворювань у дітей в залежності від біогеохімічних особливостей місцевості, антропогенної забрудненості та соматичної патології |
ВК 2.5 . |
Методи комплексної реабілітації хворих на вроджені розщілини верхньої губи та піднебіння |
ВК 2.6. |
Основи геронтології в стоматології |
ВК 2.7. |
Сучасні технології суцільнолитого протезування |
ВК 2.8. |
Застосування матеріалів наповнених наночастками в стоматології |
ВК 2.9. |
Диференційна діагностика захворювань слизової оболонки порожнини рота. |
ВК 2.10. |
Сучасні підходи до лікування захворювань слизової оболонки порожнини рота. |
ВК 2.11. |
Фармакологія лікарських засобів захворюваннях органів ротової порожнини |
ВК 2.12. |
Малоінвазивні хірургічні методи і підходи в клінічній практиці лікаря-стоматолога |
ВК 2.13. |
Топографо-анатомічні особливості окремих зон щелепно-лицевої ділянки. |
ВК 2.14. |
Функціонально-естетична стоматологія |
ВК 2.15. |
Особливості професійної гігієни порожнини рота у дітей в залежності від віку та соматичної патології |
ВК 2.16. |
Використання інноваційних технологій діагностики та лікування ендодонтичної патології |
** Аспірант обирає чотири дисципліни з вказаного переліку дисциплін |