З доповіддю «Історія, класифікація, переваги симуляційного навчання в медицині» виступив директор Навчально-інноваційного центру практичної підготовки лікарів, завідуючий кафедри симуляційної медицини к. мед. н., доц. Артьоменко В. В., в ході якої було оговорено використання симуляційних технологій як в медичному середовищі, так і в інших галузях (наприклад, манекени для акупунктури, симуляція польоту для професійної підготовки пілотів). Були детально розглянуті питання класифікації симуляційного обладнання, згідно з якої виділяють 7 рівнів реалістичності, а також аспекти інтеграції стимуляційних заходів у систему навчання і підготовки медичних фахівців, згідно з досвітом ряду інших країн.
На наступній частині семінару всі присутні були запрошені до безпосереднього ознайомлення з симуляційними можливостями кафедри. Викладачі кафедри послідовно надали інформацію та продемонстрували роботу симуляційного обладнання, починаючи з перших рівнів реалістичності, закінчуючи останнім – 7, були представлені можливості системи анатомічної візуалізації тіла людини у навчальній та клінічної діяльності (наприклад, вивчення окремого органа чи системи органів в потрібній проекції, зручне моделювання ходу операції згідно з введеними даними щодо патології).
При підведенні підсумків семінару були розглянуті питання науковців щодо можливості проходження практики у високотехнологічному центрі симуляційної медицини ОНМедУ, подальших планів розвитку, перспектив роботи в якості співробітників центру.