Посада: асистент кафедри клінічної хімії і лабораторної діагностики
Контактна інформація: [email protected]
НАУКОВА ДІЯЛЬНІСТЬ:
Напрямки наукових досліджень: Механізми епігенетичних порушень провідних ланок біоенергетики та азотистого обміну у опромінених тварин та їх нащадків; Механізми функціонування м’язів у нащадків тварин, що зазнали впливу ушкоджуючих факторів довкілля.
НАУКОВІ ПРАЦІ:
Google Scholar
- Степанов Г.Ф., Костіна А.А., Дімова А.А. Порівняльна характеристика термінальної ланки гліколізу в м’язах статевозрілих тварин та їхніх нащадків. Одеський медичний журнал. 2021. № 5(177). С. 9-13. DOI 10.54229/2226-2008-2021-5-2
https://scholar.google.com/citations?view_op=view_citation&hl=en&user=PkaxzY4AAAAJ&citation_for_view=PkaxzY4AAAAJ:2osOgNQ5qMEC
ORCID 0000-0002-3355-6799
Researcher ID r GQZ-6718-2022
ІНША ПРОФЕСІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ:
- Методичні розробки для самостійної роботи студентів 2 курсу медичного факультету за темами «Біохімія м’язів Особливості хімічного складу та обміну речовин в м’язах», «Білки та глікозаміноглікани сполучної тканини», «Біохімічний склад головного мозку. Нейромедіатори»
- Методичні розробки для самостійної роботи студентів 2 курсу стоматологічного факультету за темами «Біохімія м’язів Особливості хімічного складу та обміну речовин в м’язах», «Білки та глікозаміноглікани сполучної тканини», «Біохімічний склад головного мозку. Нейромедіатори».
- Методичні розробки для самостійної роботи студентів 3 курсу фармацевтичного факультету за темами «Біохімія м’язів Особливості хімічного складу та обміну речовин в м’язах», «Білки та глікозаміноглікани сполучної тканини», «Біохімічний склад головного мозку. Нейромедіатори»
- Методичні розробки для самостійної роботи студентів 2 курсу міжнародного факультету за темами «Біохімія м’язів Особливості хімічного складу та обміну речовин в м’язах», «Білки та глікозаміноглікани сполучної тканини», «Біохімічний склад головного мозку. Нейромедіатори».
- Збірник тестових завдань з тем ««Біохімія м’язів Особливості хімічного складу та обміну речовин в м’язах», «Білки та глікозаміноглікани сполучної тканини», «Біохімічний склад головного мозку. Нейромедіатори», що увійшли до навчального посібника для самостійної підготовки студентів фармацевтичного факультету до ліцензійного тестового іспиту «Крок – 1. Фармація».
ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ, СТАЖУВАННЯ:
- Харківська медична академія післядипломної освіти. “Психолого-педагогічні основи вищої освіти”, № КГ 004966, 2021 р.